niedziela, 14 września 2014

Od Black do Lessie

Szałem powoli obwąchując każdy napotkany krzak czy kamyk. Dowiedziałem się że na tych terenach jest jakaś sfora. I oto przede mną stanęła suczka rasy Owczarek szkocki Coli.
-Kim jesteś ? -zapytała.
-Jestem Black i szukam swojego miejsca na ziemi...-odpowiedziałem grzecznie.-Wiem że na tych terenach jest jakaś sfora...Mogła byś mnie do niej zaprowadzić ?
-Tak się składa że jestem alfą tej sfory...Jestem Lessie.
-Miło cię poznać...wasza wysokość!-powiedziałem i ukłoniłem się. Suczka się zaśmiała.
-Nie musisz mi się kłaniać...
-Jak Wać panna sobie życzy...
Suczka znów się roześmiała.
-Jesteś zabawny...
-Dziękuje...Czy mogę dołączyć do Twojej sfory ?
-Tak, jasne !
-Dziękuję...Mam jeszcze jedno pytanko...
-Tak ? Jakie?
-Czy zaszczycisz mnie twoim towarzystwem na spacerze ?
<Lessie? Starałam się by było ciekawie XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz