niedziela, 24 sierpnia 2014

Od Cziki cd. Anioł

Nie chciało mi się tego opowiadać no ale cóż jeżeli on opowiedział mi o swojej przyszłości to ja powinnam również.
-No więc wychowałam się w Sforze Night Melody. Moja mama była Alfą tak jak ojciec. Pewnego dnia ludzie znaleźli sforę ocalałam tylko ja i moi dwaj bracia. Hm może znasz Armor King'a jest od niedawna w sforze.
Pies pokręcił głową więc kontynuowałam:
-Gdyby nie pewna mała dziewczynka i Nas by zabili, wychowała Nas. Razem świat przejechaliśmy...różne konkursy itp. Wiele przygód ale pewnego dnia kiedy wyjechaliśmy w góry....zdarzyło się coś czego nie mogę zapomnieć...Ten strzał, przestraszyłam się i popchnęłam brata, spadliśmy z góry przeżyliśmy ale nie znaleźliśmy ani brata ani właścicielki. Wędrowaliśmy aż tutaj...
Chciałam się uśmiechnąć ale przytłaczał mnie ciężar przeszłości.
(Anioł?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz