wtorek, 26 sierpnia 2014

Od Dina - Historia i pierwsze zauroczenie

Gdy byłem bardzo małym szczeniakiem zostałem oddzielony od mamy. Byłem tam i wszystko pamiętam... Pseudo-hodowla. Wszystko ci to mówi? Wzięli mnie źli ludzie, potem dopiero trafiłem do dobrych. Niestety była to biedna rodzina, ale mając psa stali się przez trochę bogaci. Wywieźli mnie. Chodziłem sam, mały, zmarznięty po śniegu.
http://s3.flog.pl/media/foto/863174_moj-niedzwiedz.jpg
Nie miałem już żadnego celu, tęskniłem za właścicielami, myślałem że umrę. Bynajmniej miałem taką nadzieję, śnieg sypał mi w oczy, nagle zobaczyłem przed sobą psa. Usiadłem http://s3.flog.pl/media/foto/863174_moj-niedzwiedz.jpg Moje futro było już zmarznięte i mokre. Nie miałem siły mówić. Nie odzywałem się. Patrzałem w górę na wysoką sunie. Po chwili położyłem się, ona na przeciwko mnie też się położyła, uśmiechnęła się i nic więcej, wstała, wzięła mnie i zaniosła do ciepłej nory. Ujrzałem psa, zwracała się do niego Maliu.
- Maliu. Ten szczeniak, błąkał się musimy go wziąć.
- Ale, mamy już dwójke maluteńkich zaadoptowanych.
- Zostawisz go?
- Nie. W życiu, wiesz przecież jaki jestem.
- Wiem i za to cie kocham.
Siedziałem w kącie w końcu przynieśli mi jedzenie, wodę i picie.
Ujrzałem potem 2 małe szczeniaki Monte'go i Roko, szybko zleciało te parę miesięcy a ja dorosłem, jestem ciekaw ludzi, świata wszystkiego. Mama mówi że wyrosłem na pięknego i silnego owczarka. Ja jednak nie jestem taki jak wszystkim się wydaje, nikt nie poznał mojej historii, myślę o byłym domu, w nocy i rano wychodzę na dwór, na skałe wtedy wiatr wieje mi w twarz a ja cicho mówię:
- Pamięć na zawsze.
Raz wyszedłem na dwór z jakimś psem, zobaczyłem suczką owczarka niemieckiego.
- Ej, kto to?
- To? Ee, to Kora.
- Fajna jest.
- Zapomnij kocha kogoś innego jest to Alfa Nuggat. Nie masz po co się zbliżać.
- Nie podoba mi się.
- Tsa jasne.
- Ej uważaj sobie- Zawarczałem.
- Dobra nie chciałem cię denerwować.
- Spoko. Ja idę.
Zostałem sam, usiadłem i patrzałem co robią inne psy.
<Ktoś dokończy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz